Didmeninė farmacijos prekybos bendrovė „Limedika“ žengia į naują verslo segmentą – atidarė internetinę naminių gyvūnų prekių parduotuvę Mumbo.lt.
„Limedika“ jau nuo 2001 metų vysto veterinarinių produktų ir vaistų prekybą verslo segmente (B2B). Turėdami ilgametę patirtį su gyvūnų prekėmis ir matydami didelį potencialą bei augantį naminių gyvūnų skaičių – mūsų skaičiavimais, kačių ir šunų Lietuvoje auginama atitinkamai 550 tūkst. ir 450 tūkst. – nusprendėme vystyti ir verslo atšaką, orientuotą į fizinius klientus“, – sprendimą komentuoja „Limedika“ generalinė direktorė Rūta Bagdonavičienė.
Bendrovės investicijos į naują gyvūnų prekių parduotuvę siekia 300 tūkst. eurų.
Anot bendrovės vadovės, Lietuvos rinkoje veikia nemažai internetinių parduotuvių, kurios prekiauja gyvūnų prekėmis, o reikšminga dalis tokių prekybininkų atsirado būtent karantino metu. Tuo tarpu stipriausi rinkos žaidėjai veikia jau ne vienerius metus ir turi savo lojalių klientų ratą.
„Mūsų išskirtinumas tarp konkurentų yra specifiškai atrinktas asortimentas šunims ir katėms – rinkdamiesi asortimentą, labiausiai orientavomės į kokybę, konsultavomės su veterinarais. Šiuo metu atstovaujame šiuos Europos gamintojų prekinius ženklus: „Calibra“, „Buddy“, „Marty“, „Wolfs blut“, „Wildes land“, „Babin“, „Dogslife“. Klientams visuomet turime patrauklių pasiūlymų, todėl kiekvienas ras savo gyvūnui visko, ko ieško“, – teigia R. Bagdonavičienė.
Mumbo.lt parduotuvėje naminių gyvūnų šeimininkai gali įsigyti šunims ir katėms skirto sauso bei konservuoto maisto, skanėstų gyvūnams, kraiko katėms, augintinių higienos ir priežiūros priemonių, aksesuarų, drabužių ir žaislų, taip pat guolių bei kelionėms skirto asortimento.
„El. prekybos kanalas nuolat auga ir kasmet stiprėja bei užima vis didesnę rinkos dalį palyginti su fizine prekyba. Karantino laikotarpis paskatino spartesnį nei įprasta el. prekybos augimą, daugiau vartotojų pradėjo naudotis teikiamais el. prekybos privalumais: prekių pristatymu iki pat durų, kad ir kokio svorio prekės bebūtų, visuomet platesniu asortimentu nei fizinėse parduotuvėse, be to, prekių pristatymo terminai yra maksimaliai sutrumpėję, siekiant kaip įmanoma geriau patenkinti vartotojų poreikius. Internetinė prekyba tampa vis patogesnė ir gali pasiūlyti naujų sprendimų, kurie vis labiau gerintų klientų patirtį ir skatintų pamiršti apsipirkimą fizinėse parduotuvėse“, – komentuoja „Limedika“ vadovė.
Pagrindinis naujojo verslo tikslas, anot jos, yra siekti naminių gyvūnėlių gerovės bei sukurti žmonių bendruomenę, kuri kokybiškai rūpintųsi savo augintiniais.
„Pirmiausia norime įsitvirtinti Lietuvos rinkoje ir sustiprinti savo pozicijas čia, o plėtros planus paliksime ateičiai“, – reziumuoja R. Bagdonavičienė.